Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

HURTOWNIA DROPSHIPPING

DROPSHIPPING

Z uwagi na fakt, iż otrzymujemy masę pytań dotyczących współpracy w formie dropshipping'u, opowiadamy wielkie TAK.
Dropshipping w ostatnich momentach staję się powoli normą biznesowej współpracy. Zdajemy sobie sprawę że musimy iść z biegiem czasu, dlatego też nasza oferta dropshipping'owa jest systematycznie aktualizowana o nowe produkty, opisy, stany, ceny, kategorie.

Posiadamy asortyment od mniejszych marek po najbardziej popularne i na tym się nie zatrzymujemy. Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem wielu marek co pozwala nam na proponowanie Państwu odpowiednich ilości magazynowych i nie tylko. Doświadczony oraz pomocny zespół jest zawsze do Państwa dyspozycji i chętnie pomożemy podczas integracji oraz współpracy.

Poniżej znajdziemy kilkanaście podstawowych pytań dotyczących współpracy w systemie dropshipping.

 

  •  Czy posiadamy i udostępniamy plik XML ?
Udostępniamy linki XML z którego mają Państwo możliwość pobrania wszystkich niezbędnych elementów do rozpoczęcia sprzedaży. Plik jest udostępniany kompletnie darmowo. Nie ponoszą Państwo z tego elementu, żadnych opłat.

XML light ( stany + ceny ) jest aktualizowany już co 5 minut. Natomiast XML Full jest zaktualizowany raz na dobę.

 

  • Jakie parametry znajdują się w pliku XML ?

Nazwa produktu / Opis / Zdjęcia / Kod produktu / EAN / Państwa cena zakupu brutto / Ilość / Kategoria / Parametry dodatkowe


Jeżeli korzystają Państwo z BaseLinker'a lub systemy Sky-Shop to bez problemu możemy się połączyć, ponieważ nasza hurtownia jest upubliczniona. Wystarczy umieścić XML aby otrzymać naszą ofertę.

  • Czy wysyłamy paczkomaty smart ?

Tak. Oferujemy usługę wysyłka paczkomat SMART z naszych magazynów. Wystarczy że podczas składania zamówienia wyślesz nam wygenerowaną etykietę w załączniku a nasz magazyn się z tym zajmie i wyśle prosto do klienta. Usługa ta jest płatna 2,40 zł brutto.

  • Jakie formy dostaw wraz z kosztami oferujemy w systemie dropshipping ?

Do każdej paczki kurierskiej oraz paczkomatu, należy doliczyć kwotę 2,40 brutto. Jest to tzw. koszt pakowania, na który składa się folia bąbelkową, folia stretch, taśma, karton, foliopak, etykieta, koszt pracownika poświęcony na zapakowanie paczki. Staramy się aby wysyłane paczki przez nas były dobrze zabezpieczone przed uszkodzeniami. Pracujemy na Państwa listach przewozowych co usprawnia wysyłkę oraz możliwości sprzedażowe.

Nie wysyłamy w formie dropshipping'u paczek za pobraniem. -> Jesteśmy w trakcie przygotowywania tej opcji.


Aktualnie dostępne formy wysyłki w opcji dropshippingu oraz ich ceny to:

  • Kurier DPD - 16,90 -> Nasza etykieta >> POWYŻEJ 1000zł BRUTTO GRATIS
  • Kurier InPost - 16,90 -> Nasza etykieta >> POWYŻEJ 1000zł BRUTTO GRATIS
  • Paczkomaty InPost - 13,90 -> Nasza etykieta >> POWYŻEJ 1000zł BRUTTO GRATIS
  • Allegro Paczkomaty InPost -> 2.40 zł brutto -> Państwa etykieta
  • Allegro Kurier InPost -> 2.40 zł brutto -> Państwa etykieta
  • Allegro Kurier DPD -> 2.40 zł brutto -> Państwa etykieta
  • Odbiór osobisty -> 0 złotych.

 
Staramy się na stronie produktu umieszczać informację czy produkt "nie mieści się do paczkomatu".

 

Sugerujemy nadawanie etykiet Paczkomat InPost w gabarytach C. Natomiast Kurier DPD z wagą +5kg.

Na przedstawionym poniżej zdjęciu, przedstawiamy w którym miejscu dodać własną etykietę.

Prosimy o wysyłanie etykiety w formacie PDF A6

 

UWAGA !!! Proszę pamiętać aby w załącznikach podczas składania zamówienia, dodać etykietę. 1 zamówienie w naszym panelu przypada na 1 etykietę.

Przykład:

Jeżeli mają Państwo u nas do wysłania 10 paczek do 10 klientów. Muszą Państwo niestety ale złożyć 10 zamówień. Ponieważ 1 zamówienie dotyczy 1 etykiety.

Jeżeli w 1 zamówieniu zamieścimy 10 etykiety -> paczka przez nas nie zostanie wysłana a należność za opłaconą u nas paczkę, zostanie zwrócona.

Jeżeli wybiorą Państwo opcję wysyłki z dopłatą 2,40 brutto bez załączonej etykiety w systemie podczas składania u nas zamówienia. Paczka nie zostanie od nas wysłana co spowoduje opóźnienie wysyłki i w żadnym stopniu nie odpowiadamy za Państwa błędy lub braki podczas składania zamówienia.

W przypadku wybrania opcji "odbiór osobisty" i dodania własnej etykiety. Zamówienie nie zostanie zrealizowane.

Prosimy o uważne wybieranie form wysyłek, w przeciwnym razie pojawią się problemy.

Jeżeli etykieta nie zostanie dołączona do zamówienia przy wyborze opcji dostawy z Państwa etykietą, wysyłka zamówienia może znacznie się wydłużyć.

 

Pracujemy nad uruchomieniem dodatkowych przewoźników (paczka w ruchu, poczta polska, DHL, Geis) . O pracach na bieżąco są informowani nasi Klienci.

  • Czy ceny w cenniku w pliku XML są brutto czy netto ?
Ceny podawane w plikach są cenami brutto po rabatach jakie Państwo posiadają.

 

  • Jak wygląda opłata za zamówienia ?
Posiadamy automatyczne bramki płatnicze, które po złożeniu zamówienia przekierują Państwa na wybrany przez Państwa bank aby dokonać płatności za zamówienie. Procedura księgowania następuje u nas około 5 min. Pozwala to nam przede wszystkim na szybką realizacją Państwa zamówienia.

 

  • Jaki jest czas wysyłki od momentu złożenia i opłacenia zamówienia ?

Z uwagi iż generujemy codziennie bardzo duże ilości zamówień, uśredniony czas wysyłki z naszych magazynów to pierwszy dzień roboczy od momentu złożenia zamówienia, pod warunkiem iż zamówienie zostanie złożone do godziny 12:00. Staramy się aby zamówienia wychodziły w ten sam dzień, jeżeli zamówienie zostało złożone i opłacone do godziny 12:00. W przeciwnym razie, paczka zostanie wysłana dnia następnego. Rozumiemy każdego Klienta, dlatego też najczęściej udaje się takie paczki wysyłać.

  • Czy wysyłamy paczki za granicę ?


Paczek za granicę nie wysyłamy. W systemie dropshipping, obsługujemy tylko i wyłącznie Polskę.

  • Czy przyjmujemy zwroty ?

Bezpośrednio nie przyjmujemy wszystkich zwrotów.. Bywają wyjątki iż zwrot zostanie przyjęty. Jest to kwestia indywidualna.

 

  • Jak wygląda procedura reklamacji towaru oraz gwarancji ?

Procedura wygląda bardzo prosto. Sprawę załatwiamy "od ręki". Jeżeli reklamacja czy też gwarancja towaru zostanie uznana, towar zostaje wymieniony na nowy ( jeżeli jeszcze posiadamy dany towar na stanie )  lub następuje zwrot środków. Przy odmowie reklamacji lub gwarancji produkt jest zwracany od Klienta końcowego lub hurtownika ( Państwa) a koszt wysyłek ponosi hurtownik.

  • Czy do paczek dołączamy ulotki, reklamy, banery itp.
Nie. W paczce znajduje się tylko produkt lub produkt zamówione przez Państwa wraz z zabezpieczeniem, które nie jest sygnowane logami.

  • Czy cennik produktów jest stały ?

Cennik jest uzależniony od aktualnych dostaw. Jeżeli kolejna dostawa w zakupie była tańsza, to cena produktu jest niższa. Natomiast jeżeli dostawa była droższa od poprzedniej to cena produktu wzrasta o wysokość % wartości wzrostu dostawy.

  • Czy udzielamy rabatów w sprzedaży dropshipping ?

Tak. Udzielamy rabatów na nasz asortyment dla Klientów. Rabaty są uzależnione od marek, produktów oraz od efektywnej historii współpracy.

  • Czy udzielamy terminów kupieckich ?

Tak. Limity kupieckie, są przydzielane po min. 3 opłaconych fv na łączoną kwotę 10 tyś złotych netto. Wielkość oraz termin jest ustalany indywidualnie z Klientem. 

 

  • Czy występują u nas regularne dostawy towarów ?

Oczywiście że tak. Operując tak dużą ofertą i współpracując z wieloma hurtownikami wraz z utrzymywaniem sprzedaży detalicznej, która generuje kilkaset zamówień dziennie, jesteśmy zobowiązani do utrzymywania wysokich stanów magazynowych towarów oraz otrzymywania systematycznych dostaw.

  • Czy posiadamy platformę B2B do składania zamówień ?

Tak. Każdy Klient dropshipping'owy, otrzymuje dostęp do prostego a zarazem intuicyjnego i rozbudowanego panelu B2B. W tym panelu bez problemu znajdziemy produkt, zobaczymy cenę po rabacie oraz przed rabatem, dodamy do koszyka, dodamy etykietę listu przewozowego, napiszemy komentarz, uzupełnimy dane i zamawiamy.

  • Jakie ceny w panelu B2B są widoczne ?


W panelu B2B naszej hurtowni zabawek są widoczne ceny netto.

  • Czy oferowane przez nas produkty posiadamy na magazynach ? 
Tak. Produkty oferowane znajdują się na naszych magazynach. Może pojawić się problem iż zakupiony przez Państwa towar już jest fizycznie niedostępny a nadal widnieje w systemie z możliwością zamówienia. Staramy się unikać takich problemów jednak taka możliwość istnieje. Co w tym wypadku ? Przy takiej okoliczności informujemy klienta iż danego towaru nie posiadamy i musimy dokonać zwrotu środków. Taka sytuacja może się pojawić przez błąd systemowy lub błędną aktualizację stanów.
  • Czy wystawiamy FV oraz faktury zbiorcze ?

Faktura zbiorcza jest wystawiana tylko i wyłącznie dla Klientów, którzy mają przyznany limit kupiecki. W przeciwnym razie, wystawiana jest FV za każdym razem, kiedy zostanie u nas złożone i opłacone zamówienie.

  • Czy współpracujemy z osobami bez firmy ?

Niestety, jednak nasza polityka nie pozwala nam na taką współpracę. Aby rozpocząć z nami współpracę, wymagamy aby firma była aktywna.

 

  • Czy wystawiamy faktury VAT ?

Tak. Pracujemy tylko na FV.

 

  • W jaki sposób mogę zarejestrować konto dropshipping i rozpocząć współpracę z hurtownią zabawek ?

Zapraszamy Państwa na stronę TUTAJ w celu rejestracji użytkownika. Prosimy o uzupełnienie wszystkich niezbędnych pól zgodnie z aktualnymi danymi.
Po wykonaniu tej czynności, mogą Państwo oczekiwać nawet do 72h na aktywację konta. Jeżeli chcemy aby weryfikacja konta rozpoczęła się błyskawicznie to prosimy o bezpośredni kontakt na

mail: kontakt@szalejemy.pl

tel: 731 225 141

  • Co dalej gdy otrzymam dostęp do konta oraz rabaty ?

Pozostaje nam rozpocząć owocną oraz długotrwałą współpracę. Otrzymają Państwo kontakt do opiekuna handlowego, który będzie z Państwem w stałym kontakcie.

 

Zachęcamy do zapisywania się do newslettera, ponieważ są tam wysyłane niezbędne oraz konieczne informacje dotyczące nowości, promocji, wyprzedaży, marketingu czy też nadchodzących wydarzeń związanych z sprzedażą. Informujemy iż nie wysyłamy spamu.

 

Życzymy udanej sprzedaży.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel